soppa och lång sovmorgon.

Vaknade för en timme sedan.. hemskt sent men lyckades göra middag i tid i alla fall, jag gjorde spenatsoppa vilket inte alls var så speciellt gott men Johan gillade det i alla fall. Gick att laga på fem min.

mjölk
vatten
grönsaksbuljong
hackadspenat
låter gott eller vad säger du?
nu sitter jag och funderar över hur det kommer bli efter jul, om jag kommer hinna söka och komma in eller hur det kommer se ut. Jag gillar verkligen inte att inte veta och jag måste berätta för mamma vad jag har tänkt osv, vilket jag inte hunnit gjort än.
Jag ska alltså söka in till folkhögskolan och sedan in på sjuksköterska efter det.
Så långt har jag kommit idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0