Pretty little liars

Urinvägsinfektion är något av det västa som finns och någonting jag alltid får så den här dagen är inge bra om man bortser ifrån att nya PRETTY LITTLE LIARS har kommit! Hur galet bra är inte det, trodde det var ett skämt när jag såg det men icke. Så ikväll ska jag kolla på det, Dexter och dom andra serierna som har kommit idag. Alltså en seriekväll, underbart!
Igår skickade jag in min ansökan till folkhögskolan och det känns bra, väldigt bra. Håll tummarna på att jag kommer in så kan allt komma på sin bana igen och jag är ett år närmare att kunna börja läsa till Sjuksköterska.
Har även fortsatt leta efter ny lägenhet och om det är någon som vet någon eller sådär får nu gärna kontakta mig, det uppskattas väldigt mycket.
nej, nu kan jag inte vänta länge.. måste titta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0