Spännande liv!

Jag och min blogg är inte vänner, det absolut suger att skriva i den och jag har inte riktigt förstått meningen med att ha den men allt är Jennies fel så allt är hennes fel då det gäller den.
Har i alla fall en rolig sak att som ska hända på fredag och jag kunde inte längta mera, det kommer verkligen bli hur bra som helst men säger inte vad det är ännu. Det får ni se efter helt enkelt. Jag är galet nervös och tycker det ska bli hur roligt som helst.
Nu ska jag fortsätta med det jag har gjort hela dagen, spela heroes of newerth och äta godis.
Önska mig lycka till på fredag!
Riktigt gammal bild men funderar på att ta bort mitt röda hår.

Kommentarer
Postat av: Jenni

jadå... allt är mitt "fel".. jag tycker om när du bloggar hjärtat!

saknar dig <3

2011-11-17 @ 01:58:49
URL: http://toxis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0