Städdag!

Började med att städa hallen och toaletten igår, nu är det bara rummet som är kvar och tvätten.. och disken.
Det vart i alla fall jättefint så det känns ganska bra att ha en sådan dag innan julen och resan till Östersund, skönt att komma hem till att det är fint eller något.
Jag ska hitta mig en Ipod/mp3 av något slag att ge mig i julklapp ifrån mamma men verkar inte hitta någonting, vill ha min gamla tillbaka. Den svek aldrig men jaja, måste i alla fall hitta någon så om det finns en snäll själ där ute som har ett tips så får ni gärna höjta till för nu måste jag springa ner till tvättstugan och slänga i en tvätt.

Ska även ta och väcka världens vackraste som ligger och sover så sött i sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0