Jag och mina problematiska problem

Sitter och försöker fylla min nya mp3 med musik och inser att det är ett helvete. Jag kan inte komma på nog mycket låtar så den ser tom och tråkig ut just nu, med för mycket av en sak och för lite av en annan. Jag är kräsen med min musik, det ska vara just det som jag vill ha i den och ingenting annat.
Detta komma ta hela förmiddagen, känner jag. Har inte fått i mer än hundra låtar i den och det säger stopp ifrån mitt huvud, behöver hitta inspiration.
Alla sover i huset och det är tråkigt att vara vaken själv på morgonen. Ganska sjukt ändå, jag som alltid brukar vakna sist.
Nej, nu ska jag laga mig frukost och bestämma vad jag ska göra med dagen. Farmor kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0