Äntligen hemma

Ligger i min dubbelsäng i Östersund och har druckigt glögg tillsammans med mamma. Det är så otroligt skönt att vara hemma och känns lite lugn såhär innan julafton då jag inte haft ngon julkänsla i kroppen alls uppe i Umeå. Här står granan pyntat och golvet pyllt utav julklappar, på något vis känns det bra. Det enda som fattas är att älsklingen hade varit här, då hade allt varit perfekt.
Resan hem igår vart lång, väldigt lång men så fort jag såg mammas bil var resan redan värd.
Jag ska ta en tidig kväll så ska snart sätta på en (B)film och sedan försöka somna till den för jag är så otroligt trött och längtar till mina syskon kommer imorgon!


Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0